/ Новини

Як підготувати мотоцикл до зимової консервації

Щорічно після закінчення мотосезону ведуться нескінченні суперечки про те, як краще зберігати свого двоколісного коня в зимовий період. У кожного є своє бачення того, яким чином слід підготувати мотоцикл до тривалого простою. При цьому варто відзначити, що більшість досвідчених користувачів озвучують досить слушні поради. У цій статті ми зібрали відповіді на головні питання, які допоможуть вам зберегти свій транспортний засіб до весни в кращому вигляді.

Повний або порожній бак

Будь-який досвідчений мотоцикліст з упевненістю скаже, що перед зимівлею необхідно залити повний бензобак. Це пояснюється тим, що в порожній ємності буде утворюватися конденсат. Через нього металевий бак піддається корозії, що позначається на його довговічності. Крім того, іржі, що утворилася на стінках, потрапляє природним шляхом в карбюратор, забиваючи мембрани, кільця ущільнювачів. Навіть ретельне очищення баку перед введенням в експлуатацію не позбавить від проблеми.

Тому заливати повний бак перед тривалим простоєм мотоцикла необхідно. Але тут теж є певні нюанси. Бензин марки А-95 виготовляється не шляхом прямої перегонки, а за допомогою додавання спеціальних присадок. Через деякий час таке паливо має властивість розкладатися на фракції. В результаті утворені продукти розпаду можуть також зашкодити працездатності мотоцикла. Рішенням в такому випадку стане заливка повного бака бензину марки А-92. Він виготовляється шляхом прямої перегонки, тому досить стабільний навіть при тривалому простої.

Набагато простіше справи йдуть з мотоциклами, у яких не металевий, а пластиковий бензобак. Якщо залишити його порожнім на час зимівлі, то в ньому також збереться певна кількість конденсату. Але при цьому не буде ніяких інших домішок, на кшталт іржі або продуктів розпаду. Перед початком експлуатації потрібно просто залити 95-й бензин і можна спокійно кататися. У цьому плані більш вигідно виглядають мотоцикли китайського виробництва. Більшість таких транспортних засобів оснащено пластиковими бензобаками, які мають меншу масу й не схильні до корозії.

Корпус мотоцикла та гума

Перш ніж почати підготовку корпусу та коліс до консервації, важливо пам’ятати, що кожна деталь мотоцикла повинна бути чистою і сухою. Після комплексного приведення його в порядок, доцільною буде обробка всієї поверхні (включаючи проводку, двигун, гуму) силіконовою змазкою. Даний матеріал відразу ж покриває мотоцикл захисною плівкою, яка перешкоджає попаданню вологи та появі корозії.

Стан коліс під час зимової консервації мотоцикла повністю залежить від умов його зберігання. Якщо ваш сталевий кінь стоятиме всю зиму на спеціальному підкаті або підставці, то достатньо залишити в шинах тиск в 1 атмосферу. Якщо ж планується, що мотоцикл всю зиму проведе на своїх двох колесах, то для збереження їх правильної форми слід збільшити тиск до 3-х атмосфер.

А якщо ви тільки плануєте купити мотоцикл, то в нашому інтернет-магазині знайдете великий вибір китайської мототехніки високої якості і за доступною ціною!

Меню